Mar 1, 2010

Langitmu lebih biru...

Make up & Parfume
Tempat Cincin & Mas kahwin

Kain Pasang ( kira bahan kain la ni )
Handbag & Shoes The White Kebaya? Telekung.. ( brooch sponsor from jarijimi)





Sentuhan pertama jarijimi, ketika ini aku masih lagi bekerja di salah satu menara kat area pandan indah.Aku di datangi oleh seorang kakak di ofis ku..Dik,akak ada masalah besarlah..( alamak apa plak kali ni )bisik hati kecilku..seraya aku bertanya, masalah apa kak..yang ketika itu aku dah mula berpaling pandangan mataku dari skrin komputer ke mukanya yg ketika itu agak kerisauan." Macam ni,adik akak nak kahwin..hantaran x buat lagi..adik buat boleh? aku pun kata ok..tp bila? Minggu depan...alamak ada seminggu lagi..sempat ker ni.Ketika itu juga aku mula mengeluarkan pen & note pad untuk listkan apa yg perlu. Habis waktu pejabat, kami terus ke BBA ( ketika itu, tempat tu yg paling hampir ) Bandar Baru Ampang...Setelah berpuas hati dengan apa yg di beli..tugasan seterusnya di serahkan kepada aku...& inilah hasilnya. ( Harap sudi memberi komen untuk penambahbaikan...Maaf jika gambarnya agak kurang jelas dan saiznya kecil ( masalah teknikal ketika itu ) Oh yer lupa.. sedikit info, Tema warna yang di pilih ialah biru & krim. Ini pengantin lelaki anak to' penghulu.

No comments:

Post a Comment